Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2018 14:22 - Предсватбена треска
Автор: aradiasilvermoon Категория: Лични дневници   
Прочетен: 647 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Аз съм 27 годишна жена, живееща в 21 век. Това от ден на ден се превръща във все по - трудоемка задача. 
Предстои ми сватба след....месец (все още не мога да го повярвам). Сблъках се с какво ли не за краткото време, което отделям за организация. В много отношения не съм булка - мечта - размера ми не е XS/S (а по - скоро XL), което накара продавачките в магазините да ме гледат със странна смесица от съжаление и възмущение. Финансите ми са ограничени, което ме кара двойно повече да обикалям(или да търся из сайтовете), нооо.....

тук е момента да опомена, че аз съм 15 годишна романтичка, затворена в тялото на вече зряла жена, която явно яде много бисквитки и сладолед.

Мечтая си за сватба от 5 годишна. Сещате се...Да срещна Чаровния Принц, бялата рокля, танци, цветя,торта.... такива неща. Но в реалния свят нещата се случват не така, както сме ги очаквали, разбира се. 
Целунах доста жаби, бъдещия ми съпруг е по - скоро Поу от Кунг Фу панда, от колкото Чаровния принц(това е една бъдеща тема може би хаха).


Първото нещо, което избрах беше кумата за сватбата - моя приятелка от детските години, която беше с мен в добро и лошо, в любовна радост и след раздяла. Благодаря, за което! :*


 След този наистина важен избор се гмурнах в изследване на всевъзможни теми, картинки, статии и тем подобни.  Разбира се отново мечтите ми и реалността имат огромни сблъсъци и всичко се случва на невъобразимия ръб между късмета и отчаянието.

1. Списъка с гостите и поканите:

Това е едно от първите предизвикателства в живота на бъдещата булка. Аз направих поне 10 различни списъка с гости, задрасквах преписвах, все бях забравила някого. От разговора с годеника ми "няма да каним много хора, само най - близките" стигнах до опасенията, че това ще се превърне в "скромна" сватба с 300 гости. Роднини, близки на семейството, приятели, приятели на родителите (Защо по дяволите?!). След това започнах да разглеждам варианти в български сайтове, чужди сайтове, Aliexpress. Обмислих идеята и да ги направя сама. Чудесна идея, но в практиката губиш време, ресурси и не винаги очакванията отговарят на реалността, та...моя съвет е - по - добре да се поръчат готови.

(следва продължение...)



Гласувай:
0


Вълнообразно



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aradiasilvermoon
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 3198
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930